REZULTATELE FINALE LA CONCURSUL DIN DATA DE 22.07.2020 PENTRU OCUPAREA, PRIN RECRUTARE EXTERNĂ, A POSTURILOR VACANTE DE SPECIALIST MARKETING PRINCIPAL I ÎN CADRUL APARATULUI CENTRAL – DIRECȚIA MARKETING, VÂNZĂRI ȘI PRODUCȚIE – SERVICIUL MARKETING
Nr. crt. | Numar dosar candidat | Postul pentru care s-a înscris | Punctaj obţinut la interviu | Punctaj obţinut la proba scrisă | Punctaj final | Rezultatul concursului (admis/respins) |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 2958/15.07.2020 | Specialist marketing principal I | 8,00 | 8,80 | 8,40 | ADMIS |
2. | 2978/16.07.2020 | Specialist marketing principal I | 5,00 | – | – | RESPINS |
REZULTATELE PROBEI SCRISE LA CONCURSUL DIN DATA DE 22.07.2020 PENTRU OCUPAREA, PRIN RECRUTARE EXTERNĂ, A POSTURILOR VACANTE DE SPECIALIST MARKETING PRINCIPAL I ÎN CADRUL APARATULUI CENTRAL – DIRECȚIA MARKETING, VÂNZĂRI ȘI PRODUCȚIE – SERVICIUL MARKETING
Nr. crt. | Număr dosar candidat | Postul pentru care s-a înscris | Punctaj obținut | Rezultatul probei ADMIS / RESPINS |
---|---|---|---|---|
1. | 2958/15.07.2020 | Specialist marketing principal I | 8,80 | ADMIS |
REZULTATELE INTERVIULUI LA CONCURSUL DIN DATA DE 22.07.2020 PENTRU OCUPAREA, PRIN RECRUTARE EXTERNĂ, A POSTURILOR VACANTE DE SPECIALIST MARKETING PRINCIPAL I ÎN CADRUL APARATULUI CENTRAL – DIRECȚIA MARKETING, VÂNZĂRI ȘI PRODUCȚIE – SERVICIUL MARKETING
Nr. crt. | Număr dosar candidat | Postul pentru care s-a înscris | Punctaj obținut | Rezultatul probei ADMIS / RESPINS |
---|---|---|---|---|
1. | 2958/15.07.2020 | Specialist marketing principal I | 8,00 | ADMIS |
2. | 2978/16.07.2020 | Specialist marketing principal I | 5,00 | RESPINS |
TABEL CU REZULTATELE SELECȚIEI DOSARELOR CANDIDAȚILOR ÎNSCRIȘI LA CONCURSUL DIN DATA DE 22.07.2020 PENTRU OCUPAREA, PRIN RECRUTARE EXTERNĂ, A POSTURILOR VACANTE DE SPECIALIST MARKETING PRINCIPAL I ÎN CADRUL APARATULUI CENTRAL – DIRECȚIA MARKETING, VÂNZĂRI ȘI PRODUCȚIE
Nr. Crt. | Număr dosar candidat | Postul pentru care s-a înscris | Rezultatul selecției |
---|---|---|---|
1. | 2958/15.07.2020 | Specialist marketing principal I | ADMIS |
2. | 2978/16.07.2020 | Specialist marketing principal I | ADMIS |
COMPANIA NAŢIONALĂ “LOTERIA ROMÂNĂ” S.A, cu sediul în București, Str. Poenaru Bordea nr.20, sector 4, organizează concurs, prin procedura de recrutare externă, în vederea ocupării următoarelor posturi vacante:
Denumirea postului | Structura în care se găsește postul | Nr. posturi |
---|---|---|
Specialist marketing principal I | Direcția Marketing, Vânzări și Producție Serviciul Marketing | 2 |
Condiţii de participare
Condiţii generale :
- are cetăţenia română şi domiciliul în România ;
- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- are vârsta minimă prevăzută de lege pentru funcţia scoasă la concurs (dacă legislația în domeniu impune);
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- este apt pentru ocuparea postului, starea de sănătate fiind atestată pe bază de certificat medical;
- îndeplineşte condiţiile de studii și vechime pentru funcţia scoasă la concurs;
- nu are antecedente penale care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
- nu i-a fost desfăcut contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani.
Condiţii specifice de ocupare a postului de specialist marketing principal I:
- Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență;
- Vechime în muncă minim 5 ani;
- Constituie avantaj experiența în domeniul jocurilor de noroc;
- Abilități de organizare și planificare;
- Foarte bune abilităti de comunicare, negociere și prezentare;
- Capacitate de analiză, sinteză, prelucrare date și raportare;
- Capacitatea luării deciziilor pe baza datelor existente;
- Respectarea constantă a termenelor limită;
- Disponibilitate pentru deplasări în țară;
- Foarte bune cunoștințe de limba engleză.
Acte necesare pentru înscriere :
- actul de identitate (în copie și în original);
- CV-ul;
- formularul de înscriere;
- acordul privind prelucrarea datelor personale;
- diplomele de studii şi alte acte care atestă efectuarea unor specializări (în copie și în original);
- adeverinţă care atestă vechimea în muncă și/sau carnetul (în copie și în original) de muncă, după caz, și, după caz, o adeverință care atestă vechimea în specialitate;
- declarație pe propria răspundere că nu i-a fost desfăcut contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani și că nu are antecedente penale care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
- adeverință care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior angajării de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate; adeverința care atestă starea de sănătate fizică și psihică va conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății;
- orice alte documente specifice necesare ocupării postului.
Toate CV-urile se trimit la adresa cariera@loto.ro
Tematică pentru postul de specialist marketing principal I:
- Scopul si obiectul de activitate al CN Loteria Română S.A.
- Cadrul legal de organizare a CN Loteria Română S.A.
- OUG nr. 159/1999- Statutul CN Loteria Romana S.A.
- Organizarea si exploatarea jocurilor de noroc conform OUG nr. 77/2009 și Normelor Metodologice nr. 870/2009.
- Organizarea si exploatarea jocurilor de noroc la nivelul CN Loteria Română S.A.
- Etica în jocurile de noroc.
- Mediul de marketing: Conținutul mediului de marketing. Piața întreprinderii. Concurența. Conjunctura pieței.
- Strategia de piață și mixul de marketing.
- Politica de produs. Atribuții și domenii decizionale în politica de produs. Semnificații ale produsului în optica de marketing. Gama de produse.
- Politica de preț: Costuri și prețuri de marketing. Prețul, instrument de marketing. Strategia de preț și politica prețurilor.
- Politica promoțională: Structura activității promoționale. Strategii promoționale. Operaționalizarea politicii promoționale.
- Conducerea activității de marketing: Organizarea activitătii de marketing. Sistemul informațional de marketing. Procesul decizional în marketing. Planificarea și planul de marketing.
- Cercetarea de marketing și aria sa. Apariția și dezvoltarea cercetării de marketing: Tipologia cercetărilor de marketing. Procesul cercetării de marketing.
- Tehnici de vânzare. Abordarea telefonică, negocierea și tehnicile de vânzare.
- Etapele vânzării. Strategii de vânzare. Tehnici de negociere. Incheierea vânzării.
- Depășirea obiecțiilor. Comunicarea verbală si nonverbală.
- Operațiuni post-vânzare. Feed back și evaluare.
Bibliografie pentru postul de specialist marketing principal I:
- Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 77/2009 privind organizarea și exploatarea jocurilor de noroc cu modificările și completările ulterioare.
- Hotărârea Guvernului nr. 111/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de punere în aplicare a Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 77/2009 privind organizarea și exploatarea jocurilor de noroc și pentru modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 298/2013 privind organizarea și funcționarea Oficiului Național pentru Jocuri de Noroc, pentru modificarea Hotărârii de Guvern nr. 870/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanței de Urgență nr. 77/2009 și pentru abrogarea Hotărârii Guvernului nr. 870/2009 privind organizarea și exploatarea jocurilor de noroc.
- Legea nr. 228/2011 pentru aprobarea Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 159/1999 privind înființarea Companiei Naționale “Loteria Română”-S.A..
- Philip Kotler- Managementul marketingului- Editura Teora 2008.
- Philip Kotler- Principiile marketingului- Editura Teora 2008.
- Negricea C.-I., Strategii de marketing online- soluții de succes pentru dezvoltarea si implementarea aplicațiilor de marketing online în activitatea organizației, Editura Universitară, Bucuresti 2010.
- Marc Corcos, Tehnici de vânzare eficiente. Planul de vânzare. Principii și condiții esențiale, Polirom 2008.
- Michael Aguilar, Vânzări de elită. Tehnici și strategii de succes, Editura Polirom, Iasi, 2008.
- Brigitte Arms, Marketingul local , Editura All, 2008.
- Robert Imbriale, Marketingul motivațional, Editura Amsta, 2008.
- Gerald Zaltman, Cum gândesc consumatorii, Editura Polirom, 2007.
Înscrierea candidaților se face până în data de 17.07.2020, ora 1300 la sediul CNLR-SA din București, strada Poenaru Bordea nr. 20, sector 4.
Concursul constă în susţinerea unui interviu și a unei probe scrise în data de 22.07.2020, începând cu ora 1000, la sediul CNLR-SA din București, strada Poenaru Bordea nr. 20, sector 4.
Nota minimă de promovare a fiecăreia dintre probe este 7.
Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon: 0372137374.
Persoana care a promovat concursul are obligația să prezinte până la data semnării contractului individual de muncă a cazierului judiciar (original sau copie legalizata);
————————————–
”Prin depunerea candidaturii dumneavoastră sunteți de acord cu colectarea, prelucrarea și utilizarea datelor cu caracter personal, conform prevederilor Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestora (GDPR). Dacă nu doriți ca informațiile dumneavoastră să fie colectate, utilizate și prelucrate, vă puteți oricând retrage consimțământul.
Pentru a vă retrage consimțământul, vă rugăm să ne transmiteți un e-mail la cariera@loto.ro. În situația în care procedați la revocarea consimțământului, informațiile privind date cu caracter personal nu vor mai fi prelucrate.
Informațiile pe care le colectăm
Colectam informații despre dumneavoastră atunci când ne trimiteți CV-ul și documentele suport solicitate în anunțul publicat în cadrul procedurii de recrutare, cum ar fi:
– informațiile de contact: numele, adresa, adresa de e-ma il, numărul de telefon și alte informații de contact;
– certificări, diplome de studii, alte documente care atestă efectuarea unor specializări;
– informații despre locurile de muncă anterioare;
– orice alte informații obținute în timpul procesului de aplicare și/sau de recrutare.
Cum folosim informațiile pe care le colectăm
În urma aplicării pentru procesul de recrutare, C.N. Loteria Română-S.A. va colecta, utiliza și prelucra informațiile din dosarul dumneavoastră de candidat în baza de date a companiei.
Cine poate avea acces la informațiile dumneavoastră
C.N. Loteria Română-S.A. restricționează accesul la informațiile personale pe care le furnizați strict la nivelul personalului angajat în procesul de selecție și recrutare pentru postul pentru care aplicați.
Cât timp vom păstra datele cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate în timpul procesului de selecție și recrutare de personal vor fi păstrate pentru 24 luni, cu exceptia cazului în care, ulterior finalizării procesului de selecție și recrutare, vă opuneti prelucrării datelor cu caracter personal de către C.N. Loteria Română-S.A. și/ sau solicitați stergerea datelor dumneavoastră personale.
Nu vom stoca datele cu caracter personal mai mult decât este necesar pentru scopul pentru care le-am colectat.”