REZULTATELE FINALE LA CONCURSUL DIN DATA DE 20.08.2020 PENTRU OCUPAREA, PRIN RECRUTARE EXTERNĂ, A POSTULUI VACANT DE CONTABIL PRINCIPAL I ÎN CADRUL PUNCTULUI DE LUCRU JUDEȚEAN COVASNA
Nr. crt. | Numar dosar candidat | Postul pentru care s-a înscris | Punctaj obţinut la interviu | Punctaj obţinut la proba scrisă | Punctaj final | Rezultatul concursului (admis/respins) |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1562/11.08.2020 | Contabil principal I Punctul de lucru județean Covasna | 9,50 | 9,55 | 9,52 | ADMIS |
REZULTATELE PROBEI SCRISE LA CONCURSUL DIN DATA DE 20.08.2020 PENTRU OCUPAREA, PRIN RECRUTARE EXTERNĂ, A POSTULUI VACANT DE CONTABIL PRINCIPAL I ÎN CADRUL PUNCTULUI DE LUCRU JUDEȚEAN COVASNA
Nr. crt. | Număr dosar candidat | Postul pentru care s-a înscris | Punctaj obținut | Rezultatul probei ADMIS / RESPINS |
---|---|---|---|---|
1. | 1562/11.08.2020 | Contabil principal I Punctul de lucru județean Covasna | 9,55 | ADMIS |
REZULTATELE INTERVIULUI LA CONCURSUL DIN DATA DE 20.08.2020 PENTRU OCUPAREA POSTULUI VACANT DE CONTABIL PR.I PRIN RECRUTARE EXTERNĂ DIN CADRUL PUNCTULUI DE LUCRU JUDETEAN COVASNA
Nr. crt. | Nr. dosar candidat | Postul pentru care s-a înscris | Punctaj obținut | Rezultatul probei ADMIS/RESPINS |
---|---|---|---|---|
1. | 1562/11.08.2020 | Contabil pr.I | 9,50 | ADMIS |
TABEL CU REZULTATELE SELECȚIEI DOSARELOR CANDIDAȚILOR ÎNSCRIȘI LA CONCURSUL DIN DATA DE 20.08.2020 PENTRU OCUPAREA, PRIN RECRUTARE EXTERNĂ, A POSTULUI VACANT DE CONTABIL PRINCIPAL I ÎN CADRUL PUNCTULUI DE LUCRU JUDEȚEAN COVASNA
Nr.crt. | Număr dosar candidat | Postul pentru care s-a înscris | Rezultatul selecției |
---|---|---|---|
1. | 1562/11.08.2020 | Contabil principal I | ADMIS |
COMPANIA NAŢIONALĂ “LOTERIA ROMÂNĂ” S.A , cu sediul în București, strada Poenaru Bordea nr. 20, sector 4, organizează concurs, prin procedura de recrutare externă, în vederea ocupării următorului post vacant:
Denumirea postului | Structura în care se găsește postul | Nr. posturi |
---|---|---|
Contabil Principal I | Punctul de Lucru Județean Covasna | 1 |
Condiții de participare:
Condiţii generale:
- are cetăţenia română şi domiciliul în România ;
- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- are vârsta minimă prevăzută de lege pentru funcţia scoasă la concurs (dacă legislația în domeniu impune);
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- este apt pentru ocuparea postului, starea de sănătate fiind atestată pe bază de certificat medical;
- îndeplineşte condiţiile de studii și vechime pentru funcţia scoasă la concurs;
- nu are antecedente penale care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
- nu i-a fost desfăcut contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani.
Condiţii specifice:
- studii medii cu diplomă de bacalaureat;
- studii economice sau curs de operare în evidența contabilă;
- vechime în specialitate – minimum 3 ani;
- cunoștințe de operare calculator și pachet Microsoft Office (Excel și Word);
Acte necesare pentru înscriere:
- actul de identitate (în copie și în original);
- CV-ul;
- formularul de înscriere;
- acordul privind prelucrarea datelor personale;
- diplomele de studii şi alte acte care atestă efectuarea unor specializări (în copie și în original);
- adeverinţă care atestă vechimea în muncă și/sau carnetul (în copie și în original) de muncă, după caz, și, după caz, o adeverință care atestă vechimea în specialitate;
- declarație pe propria răspundere că nu i-a fost desfăcut contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani și că nu are antecedente penale care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
- adeverință care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior angajării de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate; adeverința care atestă starea de sănătate fizică și psihică va conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății;
- orice alte documente specifice necesare ocupării postului.
Toate CV-urile se transmit la adresa: cariera@loto.ro .
Tematică:
- Organizarea si efectuarea actiunii de inventariere a elementelor de activ, a capitalurilor si datoriilor;
- Documente specifice utilizate cu ocazia inventarierii;
- Modalitatea de reflectare a rezultatelor inventarierii;
- Completarea Registrului inventar;
- Operatiuni privind stocurile;
- Operatiuni de banca si casierie;
- Operatiuni de decontare cu tertii;
- Operatiuni de reflectare a creantelor/datoriilor catre terti;
- Contabilitatea veniturilor, cheltuielilor si a rezultatului exercitiului financiar;
- Evidentierea operatiunilor de constituire a obligatiilor catre salariati si decontarea acestora;
- Evidentierea operatiunilor de taxe salariale angajator/angajat;
- Documente financiar contabile;
- Vizele si certificarile obligatorii pe care trebuie sa le indeplineasca un document pentru a putea fi inregistrat in evidenta contabila;
- Constituirea garantiilor materiale si suplimentare, gestionare si decontare finala a garantiilor, inclusiv operatiuni de reflectare contabila;
- Verificare corelatii intre contabilitatea stocurilor si contabilitatea financiara;
- Verificarea si reflectarea obligatiunilor la bugetul statului si bugetele speciale asimilate drepturilor salariale (patronale si ale salariatilor).
Bibliografie:
- Ordonanta de Urgenta nr. 159/1999, privind infiintarea C.N. Loteria Romana S.A., cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 288/2001 pentru aprobarea Ordonantei de Urgenta nr.159/1999 privind infiintarea C.N. Loteria Romana S.A.;
- Legea contabilitatii nr. 82/1991, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordonanta Guvernului nr. 119/1999 republicata, privind controlul intern si controlul financiar preventiv, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Normele metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv (OMFP nr. 923/2014) cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordinul Ministrului Finanţelor Publice nr. 666/2015, privind aplicarea Reglementărilor contabile conforme cu Standardele internaţionale de raportare financiară de către unele entităţi cu capital de stat;
- OMFP nr. 2844/2016- Reglementărilor contabile conforme cu Standardele internaţionale de Raportare Financiară;
- Ordin MFP nr. 1826/2003, privind reglementari referitoare la organizarea contabilitatii de gestiune, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordin MFP nr. 2634/2015, privind documentele financiar contabile;
- Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea garantiilor si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici cu modificarilor si completarile ulterioare;
- Ordinul MFP nr. 2861/2009, pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, cu modificarile si completarile ulterioare;
Înscrierea candidaților se face până în data de 13.08.2020, ora 16.00 la sediul:
Punctul de Lucru Județean Covasna | str. Gabor Aron, nr. 10, bl. 1, sc. B, Loc. Sf. Gheorghe, jud. Covasna |
Concursul constă în susţinerea unui interviu și a unei probe scrise în data de 20.08.2020, începând cu ora 10.00 la sediul Punctului de Lucru Județean Covasna din str. Gabor Aron, nr. 10, bl. 1, sc. B, Loc. Sf. Gheorghe, jud. Covasna.
Nota minimă de promovare a fiecăreia dintre probe este 7.
Persoana care a promovat concursul are obligația să prezinte, până la data semnării contractului individual de muncă și cazierul judiciar (original sau copie legalizată).
Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon: 0723.802.861/0723.802.862.
—————————————————-
Prin depunerea candidaturii dumneavoastră sunteți de acord cu colectarea, prelucrarea și utilizarea datelor cu caracter personal, conform prevederilor Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestora (GDPR). Dacă nu doriți ca informațiile dumneavoastră să fie colectate, utilizate și prelucrate, vă puteți oricând retrage consimțământul.
Pentru a vă retrage consimțământul, vă rugăm să ne transmiteți un e-mail la cariera@loto.ro. În situația în care procedați la revocarea consimțământului, informațiile privind date cu caracter personal vor fi eliminate din baza noastră de date.
Informațiile pe care le colectăm
Colectam informații despre dumneavoastră atunci când ne trimiteți CV-ul și documentele suport solicitate în anunțul publicat în cadrul procedurii de recrutare, cum ar fi:
– informațiile de contact: numele, adresa, adresa de e-mail, numărul de telefon și alte informații de contact;
– certificări, diplome de studii, alte documente care atestă efectuarea unor specializări;
– informații despre locurile de muncă anterioare;
– orice alte informații obținute în timpul procesului de aplicare și/sau de recrutare.
Cum folosim informațiile pe care le colectăm
În urma aplicării pentru procesul de recrutare, C.N. Loteria Română-S.A. va colecta, utiliza și prelucra informațiile din dosarul dumneavoastră de candidat în baza de date a companiei.
Cine poate avea acces la informațiile dumneavoastră
C.N. Loteria Română-S.A. restricționează accesul la informațiile personale pe care le furnizați strict la nivelul personalului angajat în procesul de selecție și recrutare pentru postul pentru care aplicați.
Cât timp vom păstra datele cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate în timpul procesului de selecție și recrutare de personal vor fi păstrate pentru 24 luni, cu exceptia cazului în care, ulterior finalizării procesului de selecție și recrutare, vă opuneti prelucrării datelor cu caracter personal de către C.N. Loteria Română-S.A. și/ sau solicitați stergerea datelor dumneavoastră personale.
Nu vom stoca datele cu caracter personal mai mult decât este necesar pentru scopul pentru care le-am colectat.”